.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري سارق سيم برق با دستاني عايق
گروه استان ها – مازندران – فرمانده انتظامي شهرستان بابل، از شناسايي و دستگيري سارق سيم برقي که با دستاني عايق بيش از يک هزار و 600 متر سيم سرقت کرد، خبر داد .

به گزارش شمال نیوز:سرهنگ "سيد محسن جعفري" با اعلام اين خبر، افزود: در پي وقوع چندين فقره سرقت سيم برق و کابل در سطح شهرستان بابل و روستاهاي حومه اين شهر، موضوع به طور ويژه در دستور کار کاراگاهان پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي پس از چند روز موفق شدند، با استفاده از شگرد هاي خاص،متهم به سرقت سيم برق را شناسايي کنند.

سرهنگ جعفري افزود: ماموران پس از شناسايي متهم به سرقت با تقويت گشت هاي انتظامي و انجام اقدامات ويژه پليسي ، متهم به نام " مهدي " 32 ساله را در مخفيگاهش در يکي از روستاهاي حومه شهر دستگير کردند.

وي تصريح کرد: متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به بيش از 20 فقره سرقت سيم برق به ميزان يک هزار و 600 متر در سطح شهر و روستاهاي حومه شهر، اقرار کرد.

سرهنگ جعفري با اشاره به ويژگي هاي فردي متهم به سرقت عنوان داشت، متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس ادعا کرد بدنش نسبت به الکتريسيته مقاوم بوده و به هيچ وجه حتي در زمان بارندگي و خيس بودن لباس ها دچار برق گرفتگي نخواهد شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل، کارآگاهان پليس براي اطمينان از ادعاي اين فرد وي را با رعايت همه جوانب ايمني مورد آزمايش قرار دادند که در نتيجه مشخص شد، بدن اين فرد دچار برق گرفتگي نخواهد شد.

متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد .


منبع:پایگاه خبری پلیس ایران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.062 seconds.